سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنهایی بهتر از همنشین بد است . همنشین درستکار، بهتر از تنهایی است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

 
اینجا گورستان بقیع است،‌ و این خاک
گنجینه‌دار فریادی است که قرنها ارباب جور آن را در سینه ما محبوس کرده‌اند، و هرچند اشک ما تاب مستوری نداشته است، اما این بار، این بغضی نیست که فقط با گریه باز شود، و این جراحت نه جراحتی است که با مرهم اشک شور التیام یابد.
حکایت بقیع ، حکایت غربت است ، غربت اسلام، و با که باید این راز را باز گفت که اسلام در مدینه‌النبی از همه‌جا غریب‌تر است؟
خطاب ما اینجا با عاشقان است، و با
درد آشنایان، که این حکایت را دیگر، هر دلی تاب شنیدن ندارد. ای چشم، خون ببار، تا حجاب از تو بردارند، و ببینی که این خاک گنجینه‌دار نور است و مدفن عشق و اینجا،‌ بقعه‌ای است از بقاع بهشت. و آن نفخه‌ای که در بهشت روح می‌دمد، از سینه این خاک برمی‌آید، چرا که اینجا مدفن کلیدداران بهشت است.
و اگر حجاب از گوشها و چشمها
بردارند، طنین ناله کروبیان را در ملکوت اعلی خواهد شنید، و خواهی دید که چگونه فرشتگان بال در بال جلوه‌های جاودانی رحمات خاص حضرت حق را بر این خاک گسترانیده‌اند.
ای بقیع، ای مطهر، ای رازدار صدیق صدیقه اطهر (س)، و ای هم‌نوای
مولا مهدی (عج) آن گاه که غریبانه، آنجا به زیارت می‌آید، ای بقیع مطهر، ای گنجینه‌دار نور، ای مدفن عشاق، و ای حکایت‌گر غربت، براستی این راز را با که باید گفت؛‌ که اسلام در مدینه‌النبی از همه‌جا غریب‌تر است؟
ای بقیع مطهر، منتظر باش،
اگر آنان توانستند، که نور را در حبس کشند، تو هم غریب خواهی ماند، ای بقیع، با ما سخن بگو، با ما، از رازهای سر به مهری که در سینه داری بگو.
ای بقیع، ای هم‌نوای مولا مهدی (عج) ای رازدار آن یار غریب، بگو آنجا چه می‌گذرد، هنگامی که او به زیارت قبور می‌آید؟
بگو، با ما بگو لابد صدای گریه غریبانه آن یار مضطر را هنگامی که بر غربت اسلام می‌گرید، شنیده‌ای؟
بگو، با ما بگو که حبیب ما،‌ در رازگویی‌های علی‌وار خویش، و در مناجاتهای سجادانه‌اش چه می‌گوید؟
ای تربت مطهر، ای آنکه بر
تربت تو، جا‌ی‌جای نشانه پای حبیب و اثر اشکهای غریبانه او باقی است .
اگر آنان توانستند، که برای همیشه شمس را در غربت غروب نگاه دارند، تو نیز غریب خواهی ماند.


 نوشته شده توسط سید در یکشنبه 86/9/18 و ساعت 12:24 صبح | نظرات دیگران()

اسلام علیک یا فاطمه بنت موسی الکاظم علیهم اسلام
میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بر تمام مسلمانان  مبارک


 نوشته شده توسط سید در دوشنبه 86/8/21 و ساعت 12:28 صبح | نظرات دیگران()

گناهان  جنسی

بسم الله الرحمن الرحیم

گناهان جنسی جسم فرد را آلوده کرده و توانایی آن برای انجام مقاصد الهی را از بین می برد. گناه جنسی از این نظر مستثنی است که ما آن را بر علیه جسم خود انجام میدهیم. جسم ما معبد روح الهی است. وقتی ما از جسممان برای گناهان جنسی استفاده می کنیم، به پاکی آن تجاوز کرده و آن معبد را ویران می کنیم. همچنین آن افرادی که با آنها این گناه را انجام می دهیم را نیز آلوده می کنیم. فقدان احترام به جسممان (و خداوند) رابطه ی ما با خدا را از بین می برد.

گناهان جنسی روح خداوندی را اندوهگین می کند. هر گناهی که انجام میدهیم باعث اندوهگین شدن روح خداوندی می شود و آتش روح مقدس را در زندگی ما خاموش می کند. هرچه این آتش را بیشتر فرو بنشانیم، همانقدر از نیکی و درستکاری فاصله خواهیم گرفت.

ارتکاب به گناهان جنسی دژ محکمی برای شر و شیطان در زندگی فرد خواهد ساخت. وقتی ما مرتباً مرتکب گناه می شویم، دژ محکمتری برای شیطان در زندگی خود بر پا خواهیم کرد. هرچه بیشتر تن به شهوت و هوس دهیم، کنترل آنها بر روی ما بیشتر خواهد شد، تا آنجا که ما را بنده ی خود خواهند کرد. این دژ محکم بسیار مستحکم خواهد بود، چون جسم، روح و روان ما را درگیر خود کرده است. خوشبختانه دین، راه های زیادی برای ویران کردن این دژ محکم پیش پای ما قرار داده است.

با ارتکاب به گناهان جنسی نفرینی پشت سرتان خواهد بود، از طرف همسر یا فرزندانتان. گناه جنسی به شیطان این امکان را می دهد که ما و نسل های بعد از ما را با نفرین، ذلیل خود کند. بی بندو باری جنسی، زنا، طلاق، نازایی، و سایر مشکلات را گاهاً می توان از نتایج گناه های جنسی دانست.
گناهان جنسی پایگاهی به ارواح شیطانی برای تاثیرگذاردن بر شما را میدهد. .
گناه جنسی پریشانی روحی در بر خواهد داشت. با دنبال کردن لذتهای ناشی از گناه و نادیده گرفتن وجدان خود برای تشخیص خوبی از بدی، پریشانی و آشفتگی روحانی در بر خواهد داشت. هر چه بیشتر به دنبال گناه و فساد باشید، وجدانتان کدرتر خواهد شد. یک وجدان کدر باعث می شود که بیشتر درمعرض دروغ های شیطان قرار بگیریم که باعث دورتر شدن ما از خداوند یکتا می شود. و این مسئله به جایی میرسد که ما دیگر کارهای خود را گناه تلقی نخواهیم کرد و توانایی ما برای توبه و اصلاح شدن کمتر می شود.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هدف ما از این مطالب  فقط نشان دادن گوشه ای کوچک از عواقب گناهان جنسی بود.از شر وسوسه شیطان و این گناهان کبیره فقط به معبود مهربان پناه می بریم خواهران و برادران دینی بیایید با هم یک صدا خدا رو قسم بدیم به پاک دامنی حضرت یوسف به معصومیت و مظلومیت  مادر همه ما  بی بی حضرت زهرا (س) به ما عصمت و عفت زهرایی و غیرت حیدری عطا کنه و مارو تو این راه پراز ....... حفظ کنه وقدرت ترک معاصی به ما عطا کنه.


بر گرفته از دل نوشته های دو دختر شهید


 نوشته شده توسط سید در شنبه 86/8/19 و ساعت 2:47 صبح | نظرات دیگران()

 

باز این دلم هوای میخانه کرده ساقی

یادحرم دلم را دیوانه کرده ساقی

 

یاامام رضا دلم تنگ شده.  خسته شدم.

نمیخوای دعوتم کنی
دلم برای گنبدطلا تنگ شده
دلم برای سقاخانه پر میزنه
دلم برای صحن قدس...

 دلم میخواد دادبزنم بگم

 دوست دارم نگات کنم تو هم من نگاه کنی

دوست دارم صدات کنم توهم من صدا کنی


 نوشته شده توسط سید در پنج شنبه 86/8/17 و ساعت 3:40 عصر | نظرات دیگران()


اسلام علیک یاجعفربن محمد ایها الصادق یابن رسول ا...

اسلام علیک ائمةالهدی،اسلام علیک اهل التقوی،اسلام علیک ایهاالحجج علی اهل الدنیا،اسلام علیک ایهاالقوام فی البریة بالقسط،اسلام علیک اهل الصفوة،اسلام علیک ال رسول ا...،اسلام علیک اهل النجوی  
 


 نوشته شده توسط سید در سه شنبه 86/8/15 و ساعت 3:58 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

خاک ره
سید
دوست دار ولایت

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 7
مجموع بازدیدها: 66703
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من